Retour & garantie

Garantie

Je hebt de verplichting om direct bij aflevering te onderzoeken of de producten aan de overeenkomst beantwoorden en in goede staat ontvangen zijn. Mocht het artikel dat je van ons ontvangen hebt kapot zijn of heb je het verkeerde artikel of iets niet geleverd gekregen? Dan kun je beroep doen op de wettelijke garantie. Laat ons per mail of telefoon weten waarom je beroep doet op je garantie.

Let op: een garantieclaim vanwege een kapot, verkeerd of niet geleverd product moet je binnen 24 uur na ontvangst indienen.

Na een garantieclaim nemen we binnen een week contact met je op om te kijken naar een goede oplossing, bijvoorbeeld een vervangend product of, mocht dat niet mogelijk zijn, een (gedeelte) van het geld terug.

Natuurlijke oneffenheden vallen niet onder de garantie

De natuur is niet perfect en dat hoort ook bij haar schoonheid. Edelstenen komen uit de natuur en hebben van nature oneffenheden, barstjes of deukjes. Dit valt niet onder de garantie.

Uitzonderingen op garantie:

  • Elke edelsteen is uniek! Van de webshop foto afwijkende kleurnuances, tekeningen en patronen geven daarom geen recht op garantie.
  • Barstjes, kuiltjes, wolkjes kleine insluitingen van andere kleuren mineralen en andere oneffenheden die de steen van nature vertoont.
  • Producten met gebreken en beschadigingen die zijn ontstaan door oneigenlijk gebruik verliezen hun garantie en retourrecht.
  • Producten met defecten, beschadigingen en slijtage welke te verwachten zijn bij normaal gebruik.
  • Veranderingen, aanpassingen of bewerkingen aan het product verliezen daardoor hun garantie en retourrecht. Dit geldt ook voor beschadiging door opzet, zeer intensief gebruik, of door nalatige verzorging en onderhoud.

Tip: zet je steen niet in fel zonlicht

Verkleuring van edelstenen is een natuurlijk proces door zonlicht en geeft geen recht op garantie.


Retourrecht

Wist je dat je tot 14 dagen na ontvangst van de zending het recht hebt om je bestelling retour te zenden? Lees hieronder hoe je gebruik kunt maken van je retourrecht.

Hoe werkt retourneren?

Retourneren werkt het snelst en eenvoudigst als je dit aan ons doorgeeft. Let op: laat ons altijd iets weten als je een artikel wil terugsturen. Wanneer je iets terugstuurt zonder bericht vooraf kunnen wij niet garanderen dat de retourzending juist verwerkt wordt, en/of de kosten worden terugbetaald.

Zorg ervoor dat alle artikelen weer goed verpakt zijn

Je kunt alles terugsturen in de enveloppe of doos waarin het bezorgd is. Vul het herroepingsformulier in en stop deze bij je verzending. Zo zorg je ervoor dat wij de retour snel kunnen verwerken. Vervolgens kun je het terugsturen. Zorg dat de enveloppe of het pakketje voldoende gefrankeerd is! De kosten voor het retourneren van artikelen betaal je zelf.

Indien een pakket onvoldoende of geheel ongefrankeerd naar het Elohim Centre wordt gezonden, worden de verzendkosten plus € 15,- administratiekosten afgetrokken van het bedrag dat teruggestort wordt.

Gebruik onderstaand adres om te retourneren:

Elohim Centre
Ruiten A Kanaal West 26
9566 TL Veelerveen

Na ontvangst van je retourzending storten we het gehele orderbedrag terug op je rekening, inclusief de verzendkosten die je aanvankelijk bij je bestelling aan ons hebt betaald. Dit doen we in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retourzending.

Stuur je een gedeelte van je bestelling retour? Dan ontvang je de verzendkosten van je bestelling niet gestort. Ook als je een bestelling vanaf €90,- hebt gekocht en je stuurt een gedeelte retour waardoor je niet meer aan de €90,- komt worden de verzendkosten berekend.

Let wel goed op dat als je betaald hebt met een kortingscode met een beperkte geldigheidsduur, dat je deze code niet nogmaals kunt gebruiken voor een andere bestelling.

Uitzonderingen op het retourrecht

Er zijn enkele uitzonderingen op het retourrecht van toepassing. Denk aan producten die voor jou op maat zijn gemaakt, zoals een voor jou gemixte tinctuur. Voor hangerstenen, knuffelstenen, handstenen en sieraden geldt dat je ze niet gedragen mag hebben of ze meer dan 3 dagen in huis hebt gehad of ter hand hebt genomen. De helende energie kan dan verstoord zijn en dan kunnen we de producten niet meer aan iemand anders aanbieden. Hetzelfde geldt voor een aurabeschermende bergkristal dubbeleinder of Home & Office Healer die je meer dan 3 dagen in huis hebt. En sprays waarvan meer dan 10 ml reeds gebruikt is.

Producten die we niet constant in ons assortiment op voorraad hebben, bestellen we speciaal voor jou bij de groothandel, daarom kun je deze niet retourneren.

Verzegelde verpakkingen

Als jouw product verzegeld verpakt is, zoals dopjes op flesjes bijvoorbeeld van tincturen of olie, verbreek dan niet de verzegeling. Het retourrecht zal dan vervallen.

Bewuste keuze?

HET ELOHIM-CENTRE IS GESLOTEN

Bestellen is niet meer mogelijk vanaf woensdag 25 september 2024

Joke legt haar levenswerk neer

Lieve allemaal, ik betreur het zeer dat ik, na een bezoek aan de huisarts, vanaf 7 oktober 2024 mijn opleidingen, weekendworkshops,
online cursussen en groepshealingen moet neerleggen. Dit spijt me heel erg voor alle deelnemers.
Ik had nog zo graag 5 jaar doorgegaan met met mijn levenslange grote missie; les geven en bewustzijn en Licht doen groeien!

Het wordt me duidelijk dat ik nu voor mezelf en meer vrije tijd moet kiezen.

Alles zien los te laten is een diepgaand omkeer-, helings- en ook een zeer intensief rouwproces voor mij!
Daarbij ben ik ook zo dankbaar voor de liefdevolle steun van Arie, het hele team en van mijn goede vriend Master Healer Sebastiaan!
Op diepere lagen kan ik nu ontvangen en opengaan, niet alleen als ziel maar juist ook als kwetsbaar mens, lichaam en innerlijk kind. Het ontroert me zo.